InsyaAllah Ada Yang Lagi Baik

image

Aku tahu aku tidak KUAT

Hanya Allah sahaja yang tahu betapa remuknya hati ini bila dapat tau keputusan temuduga isteriku tidak seperti yang kami harapkan. Boleh dikatakan 500% persediaan untuk temuduga itu. Tapi akan daya, kita hanya mampu merancang, tapi Allah yang menentukan segalanya.

Allah tentu ada yang lagi baik untuk isteri aku. Itu yang harus aku dan isteri aku sematkan. Alhamdulillah, aku bersyukur sebab mempunyai isteri yang sangat kuat dan sangat positif.

He says YES and give u whatever u WANT
He says NO and gives u something BETTER
He says WAIT and gives u THE BEST

image

Leave a Reply

