downgred

Selamat sudah aku dan bini aku convert dari postpaid ke prepaid.
Tak tahan duk bayar bulan-bulan seratus lebih, padahal guna
banyak mana sangat pon.

Dalam keadaan sekarang, banyak perkara yang aku fikirkan kena ubah, sepertimana kat PM kita, “UBAH CARA HIDUP”,
walaupun aku tak rase pun PM kita tuh bikin seperti yang dia cakap.
~haha~
Tapi kegawatan yang melanda aku skang memaksa aku potong perbelanjaan yang tak patut. Nak tampung perbelanjaan bulan-bulan punya pasal.

Sementara nak menunggu bini aku habis praktikal dan dapat kerja, terpaksa ‘ikat perut’ sikit. Dua tiga bulan ni lega la skit, tu pun sebab bini aku dapat duit pinjaman dia. Yang tu pun aku terpaksa kikis sikit2, nak cover duit gaji aku yang tak sampai tengah bulan dah licin. T_T

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s