Welcome Encik Paidi Makwan

Alhamdulillah

Setelah sekian lama, akhirnya dapat gak aku memiliki gadjet yg dah sekian lama aku idamkan ni. Hanya gadjet ni je yang mampu aku miliki buat masa ni. Nak amik yg gabak-gabak pun, bukan keperluan pun. Cukup lah dengan yang ni dulu. Itu pun betapa susahnye aku nak kumpul duit. Kalu nak tunggu duit gaji, ntah bila aku dapat beli. Last², terpaksa tambah hutang kat Bank Rakyat. huhu.

Aku dah ceraikan Encik 400D, nak tak nak, aku kena mencari pengganti dalam masa terdekat ni. Duit yang aku ‘reserve’ untuk nak angkat Encik Paidi ni semakin lama semakin nyusut. Makin lama aku tunggu, silap-silap habis camtu jer duit aku.

Mungkin dah jodoh aku dengan encik paidi, kamera yang aku risik sekian lama masih available. Walaupun lama gile aku amik masa utk kumpul duit, tapi Alhamdulillah, kamera tu ditakdirkan jadi milik aku😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s