Keretaku masuk wad

Dah lama gile aku tak repair Honda cabuk aku tu. Setakat minor repair tu ade la. Tapi skali buat major repair, ‘mempes‘ gak la. Terpaksa korbankan duit saving aku. Tapi nasib baik la aku sempat jual barang-barang kamera aku aritu. Ada la skit talian hayat. Itu pun kalu bleh memang aku tanak usik pun duit tu, melainkan betul2 emergency.

Tapi nak buat macamana, situasi yang aku alami skang memang mengHARUSkan aku pakai duit tu. Kalu tak, tenat gak aku carik duit untuk nak bayar keter aku tuh. Nampak gaya macam tak sempat la aku nak carik kamera tahun ni. T_T Nak harapkan duit gaji aku, memang tak dapat la. Tiap-tiap bulan asyik negatif je. Nak harapkan dapat duit seketul, mimpi jer la. hahaha. Nak buat camne, sume benda ni bukan kita mintak. Mungkin apa yang berlaku ade hikmahnye.

InsyaAllah.

Related link : [Milikku akhirnya..power of dreams…] [Jentera beratku]

Leave a Reply

