Ulam dicita, pucuk mendatang

Tak sangka lak camne tetiba aku bleh pegi angkat henfon arini. Disebabkan beberapa masalah teknikal pada 2nd henpon aku tu,terpaksa gak aku angkat henpon baru. Last minute decide ni. Memang tak plan pun.

Aritu punya la pelan nak angkat E5, tapi last last tak jadi. Takde rezeki lagi untuk angkat henpon canggih2 ni. Henpon yang aku amik ni pun antara yang paling murah yang aku berkenan. Selain dari ada torchlight, aku suka dengan nama model ni, NOKIA 1616πŸ™‚
[satu enam satu enam = se ney se ney = senang-senang].

~ hahaha ~

2 thoughts on “Ulam dicita, pucuk mendatang

  1. seney seney dih?? po hari tu la.. saim kawe tanyo..

    “bro.. aku nak bli kamera.. canon seri budi.. ok tak?”

    hah?!! ado ko kamera nama melayu?

    *1000D – seribu D.. bukan seri budi.. natam!! ahahaha..

Leave a Reply

