Outing Ridel Hotel 2

Pertamanya kalinye aku tgk ramai gile jurugambar² dan fotographer² Kelantan berkumpul. Mula² ingat sikit jer, tapi jumlah yang hadir semalam di luar jangkaan aku. Kalu tak silap aku, ade la dekat² 100 org yang datang semalam.

Banyak otai² yang datang semalam. Uncle (Azmie), Junaidi (Mr. Monsoon), Shamabd etc. Antara yang aku knal dan nak sangat jumpa, Topeng Perak Unmasked (TPU), Sham Khaleefa dan ade la lagi 2 3 orang yang aku dah lupa nama. hehe! En. Chot yang ada sesi di kota bharu pun sempat menyinggah semalam.

Penampilan khas Encik Chot Touch


Leave a Reply

