Peluru Baru [10-22mm]

Antara lensa yang aku duk ngidam selama ini dah jadi milik aku. muahaha! (gelok jahat). Memang tak plan pun nak angkat. Hari tu nak angkat Sigma 10-20mm, tapi tak jadi sebab nak guna duit untuk raye. Terpaksa batalkan hasrat. Lagipun, si Tamron aku pun da kembali berfungsi time tu, so xde la aku terdesak sangat. Tapi kali ni, tau² member aku (Ayie Nazri) cakap dia nak jual lens ni. Canon ni beb! uhh~ Mati kutu gak aku sekejap. Dah la baru sehari dapat gaji. Harga pun, bukan dua tiga ratus, tapi main riban-riban. Sebulan gaji tu beb! T_T. Tapi nak tak nak, terpaksa ikat perut. Korek duit dalam tabung. huhu.

Papepun, last thursday, lepas appointment dgn doktor gigi, aku sempat gi merisik jap lens ni kat ofis dia. Tapi masa tu terachun gak dengan Canon EF 17-40L. T_T uhh tidak!!  Lens ni pun aku target gak sebenarnya. Tapi bila da pikir-pikir banyak kali, wide lens lg better dari segi penggunaan dia. Lagipun aku dah ada si Tamron tu. Membazir gak kalu aku amik pun.😀

 

 

2 thoughts on “Peluru Baru [10-22mm]

Leave a Reply

