Theme baru lg… :)

Nampaknye blog aku bertukar wajah lagi. hehehe. Susah betul nak carik theme yang ngam dengan aku. Godek-godek wordpress tadi, terjumpa latest nye theme. Yang ni memang sangat menarik aku rase. Walaupun ‘appearance‘ dia tak bape menarik, tapi aku suka ‘extra menu’ yang ada padanya. Tak sama macam themes yang aku penah pakai sebelum ni, theme ni boleh buat pautan untuk ‘Facebook‘, ‘Twitter‘ (blum ada), dan ‘Flickr‘. So takde la susah-susah aku nak buat link. Lagi satu, ‘top menu‘ boleh di link kan ke mana² page yang aku nak. huhu! Memang best ah.. he he he..

Tatau la sampai bila aku boleh bertahan dengan theme ni.🙂

Leave a Reply

