Outing Dataran Putrajaya

Last Saturday, sempat outing kjap je dengan en.BiG ke lokasi feberet kami, mane lagi klu bukan Dataran Putrajaya.😀 Tu jer lokasi ‘menembak’ kitorang yang berhampiran. Mula² ingat dapat culik 2 3 orang anak gadis untuk dijadikan model, tapi usaha kami tidak berjaya. Usaha mengayat en.BiG tidak berjaya kali ni. ahaks! Lagipun keadaan cuaca sangat tidak mengizinkan. Mendung jer dari pagi sampai ke petang. Masa kitorang sampai dataran dlm pukul 6 ptg, hujan dah ‘berek-berek‘ (renyai²).  Nak menembak pun susah sebab takde ‘sasaran’.

Daripada masa yang sedikit, ni je gambar² yang sempat kitorang amik dan mampu diupload. uhuk!😦


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s