Danish & Qistina

Jumaat lepas, lepak kat umah maklong aku kt Melaka semalam. Aku pegi pun sebab nak hantar barang-barang hantaran kat dia. Dah tinggal bape bulan je lagi, takut tak sempat jer dorang nak buat hantaran tu.šŸ˜¦

Penat tak yah nak cakap la. Baru je sampai KL pagi tuh, dalam kul 9 trus gerak ke Semenyih amik barangĀ² dan terus ke Melaka. Dah la tayar kete encik biG pecah kat tengahĀ² highway. uhh! T_TĀ  Pengalaman pertama aku sejak aku naik kereta. So mati kutu la aku sorangĀ² tengahari tu. Nasib baik la ada sorang macha tu benti. Terpaksa aku bagi RM50 kat macha yang tolong ganti tayar kete mase tu. Kalu nak kira, free je klu aku call PLUSline.Ā  Tapi dah itu rezeki dia, nak buat camne. Aku pun tengah menggelabah time tu. Dah tak leh nak pikir panjang. Klu nak kira, RM50 tu dah bleh kaver makan aku untuk seminggu T_T. Tp takpe la. dah bukan rezeki aku. Mungkin balasan sebab skip solat jumaat.šŸ˜¦

Hurmm… Yang bestnye kat cni, melayan 2 orang ‘anak-anak buah’ aku ni. KecikĀ² lagi dah suka kat kamera. Pantang aku panggil, mesti dorang datang. hehe! Dalam masa yang singkat tu, sempat la snap gambar dorang. Tapi tkde la banyak sangat. Lagipun aku tak leh lepak lamaĀ² kat Melaka. Cuti pun 2 hari je. Apa sangat aku bleh buat. Besok pagi dah kena patah balik ke KL untuk akitiviti selanjutnya sebelum bergerak pulang ke Terengganu.

Qistina : Lain kali janganĀ  ponteng solat Jumaat tau.

Aku : d[- -]b

~ Sekian ~


Leave a Reply

