sunday blues…

Sudah beberapa hari diet plan aku tergugat. selera makan aku kembali menggila seperti dulu. seminggu je berjaya kurangkan makan nasi. T,T

Arini aku cuba untuk tidak amik nasi. Bfast dengan mee goreng dah kira ok skit daripada aku baham nasi dagang/nasi minyak/nasi lemak pagi² ni. ahhh! mee goreng je pun. mee goreng+kuetiaw goreng, tidak lupa lauk kegemaran aku.. telur mata. hahaha! lunch nanti takyah makan berat² kot. Habiskan roti gardenia yang expired date dia arini.  hahahaha! ‘Gardenia…sungguh enak di makan begitu sahaja…’

Sempat lena kjap je kat kerusi tghari td. perut aku dah lapar balik. Misi asal aku untuk habiskan roti tidak berjaya nampaknya. turun la kjap. usha² kuih yang boleh dimakan kat kantin bawah. makan mee sup/mee kari dan yang sama waktu dengannya pon ok gak ptg² nih. tapi aku dah nekad aku memang tanak amik nasik. Pusing-pusing tengok lauk, ternampak telur dadar yang panas² lagi. berasap² lagi. ayam goreng rempah dan ayam masak merah pun ada.
omg! tidak! tidaaakk! keimananku kian tergugat. susah nak tolak ni.

er.. er.. hhmm….

‘akak, nasi satu yer..makan sini. separuh jer tau…’

Misi aku gagal lagi. T,T


One thought on “sunday blues…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s