hilang lagi…

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Apa la nak jadi ngan aku. Mungkin luck tak menyebelahi aku akhir² ini. aritu dah hilang no. enpon kesayangan. Ni ilang cincin pulak. Cincin tu bukannya mahal sangat pun. bak kata pak lang aku, ‘cincin tok bomoh‘, bpe hengget sangat pun. walaupun murah, tapi cincin tu ade nilai estetika tersendiri. Ni bukan kali pertama cincin aku hilang. dulu pun dah bape banyak cincin aku hilang tanpa disedari. tengok² dah takde. Orang kata cincin tuh tak serasi dengan si pemakai, sebab tu dia ‘hilang’. wallahu’alam. kalu korang nak tau sgt, refer la orang² yang jual cincin-cincin kat tepi jalan tu. insyaAllah dorg bleh explain. tapi jangan lak korang gi tanya amoi@apek kat Poh Kong atau Habib Jewels. mesti dorang bengongnye kalu korang tnya. tak pasal² security kat ctu ketuk kepala korg ngan kayu dia tu.  Papepun, seperti yang aku gtau sblm ni, aku kena belajar untuk menerima segala yang telah ditetapkan kepada aku. mungkin ada hikmah di sebalik sume ini. InsyaAllah.

| 4 . 6 0 p m @ 13 December 2009 |

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Alhamdulillah…dah jumpa balik cincin aku ni.  ada kat tayar belakang keter aku. myb jatuh masa aku wat kuar kunci dari poket sluar smlm. erm! mcm ade instinct jer aku dpt trace blk cincin ni. hehe. nwy, syukur la dapat jumpa. \[^,^]/

| 9 . 00 a m @ 1 5 D e c e m b e r 2009 |

Leave a Reply

