it’s gone…

0 1 2 3 3 3 5 4 4 1

nmpknye aku dah kehilangan nombor kesayangan aku. Dekat 8 tahun aku pakai nombor tu. Banyak kali gak la ‘instinct’ aku suh gi topup no tu, tapi aku buat derk jer.  tak terpikir lak psl expire date dia. nak nangeh jer bila org maxis tu cakap aku dah x bleh nak ‘rujuk’ balik no tu. cerai talak tiga senang cte (T,T)

Bercelaru gak la kepala semalam. Tapi aku terpksa redha dengan sume ni. Nak buat mcmana,  dah nasib aku. Nak nyesal pun dah tak guna. Aku kena belajar tuk menerima kenyataan. Memang aku sedar, selama ni aku sangat susah untuk menerima sesuatu ketetapan yang berlaku ke atas aku. Astaghfirullah! Patah tumbuh hilang berganti. dapat carik yang hampir² pun okla kot. aku da survey kt maxis center smalam. memang ada la nombor yang dekat² sama. tapi x de la secantek no lama aku. erm! nanti la pikirkan. kalu perlu, aku amik jer satu lagi. tapi terpaksa la pakai 2 bil buat sementara waktu. Uhuk!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s