once again.. mencari jalan pulang

alhamdulillah
selamat sampai ke kampung terchenta, walaupun kali ni aku drive kete dlm keadaan yg sangat ngantok. kali ni aku lalu ikot jalan pantai (jalan yang dikatakan dekat oleh orang kebanyakan). selagi aku tak jumpa jalan yg ‘dekat’ tu, aku rase tak puas hati. tapi ternyata, kali ni masih mengecewakan. 3 jam lebih perjalanan cukup memeritkan & meletihkan.
~uh!

kesimpulan yang dapat aku buat, kenderaan bergerak lancar dari Kuala Terengganu ke Setiu/Besut dan agak perlahan sebaik sahaja memasuki Bachok.

Mungkin jalan yang aku lalu mase tersesat aritu (Pasir Puteh) lebih dekat dari jalan yang aku lalu arini, walaupun waktu tu aku terpaksa merentas kawasan sawah padi dan kawasan perkampungan. haha!

Sangat kepenatan…z Z z Z z z z z Z z

.:: Selamat Hari Raya Aidiladha ::.

Leave a Reply

