Nak ke tak nak…

IMG_4477bIMG_4506-3

Dapat call dari Shakir smlm. dia mintak aku amik gmbr untuk wedding dia nnt. huh! peluang ke cubaan ni? Terkejut gak aku bile dia tnya aku. sblm ni, aku mmg tak penah pikir nk serius dalam aktiviti ‘tembak-menembak’ ni. setakat suka² aku bleh la. Aku tau expectation org mcm Shakir & Leena camne. Bkn senang nak penuhi permintaan dorg. Sebagai back-up photographer mungkin aku sanggup, tp kalu org dah bagi tanggungjawab sebagai main photographer,
ketaq lutut den. uuh!

14hb Nov nnt ade wedding Kay kat kemaman. Aku gtau Shakir, klu dia puas hati ngan gmbr yang aku amik nanti, bleh bincang balik tentang tawaran dia tu. Bukan tak nak tolong kengkawan, cuma bimbang apa yang dihasilkan tidak seperti yang diharapkan.

Mungkin Self Motivation dari saudara Udey Ismail sedikit sebanyak bleh membantu aku.

hahaks!

♥ s a y a . b u d a k . b a r u . b e l a j a r ♥

Leave a Reply

