dah jumpa… :)

Pencarian aku akhirnya berbaloi. Lama gile aku carik soket lampu ni, masuk kdai halfcut, tarak…msuk kdai aksesori pun tarak…kdai wiring pun tarak. Last2 kat kdai halfcut yg kecik jugak ade jual bnda ni. demm!! Sebesar2 kedai halfcut yg aku masuk, sume ckp tadak. Bkn takde la aku rse. Depa saje tanak cari. ciss! Pemalas punya orang. Padahal benda tu berlambak2 je aku rase. Depa je mls nk pi cari. Maklumlah benda kecik ni bape sen sgt pn harganya. Tak berbaloi ngan penat nk pi cari, dan nk cabut lg. Nwy, bila da jmpa soket ni, sonok tak yah nak habaq la. Rse cam gi peluk je apek tu. hahaha! gila.. mmg aku gile pon. korang ade mslh ke?

soket

Segar dari ladang. berminyak lagi. baru lepas cabut kat headlamp.
ni pun aku dah lap skit. klu tak lagi itam.😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s