money money . . .

huh! mahal gile . . . tak sangka lak aku , ejas lampu pn smpi spuloh hengget .

padahal aku blh je nk buat sndiri . sbnrnya aku dah buat smlm ,

cuma kaedah je yg tak betul . skit je pun . stkt pusing² skru jer .

amoi tu ckp mmg da stendek harga dia . (shit!!)

pstu , lepas g repair lampu kete , aku snggah kedai runcit jap .

gi cari span hijau . aku mmg suka pakai span tu masa mandi .

mesti korang pelik , span yg org guna bt basuh pinggan mangkuk ,

aku buat gosok² badan aku . he he he

lupakan sekejap psl kegunaan span itu dlm kehidupan harian aku .

yang aku hangen kat cni , span yang aku biasa dapat rm0.90 (paling mhl rm1) satu

bundle (ada dlm 5 @ 6 keping klu tak salah aku)

kedai tu blh jual 30 posen satu . huh! dem!! bpe byk da dia untung kt ctu .

klu nk kira , aku da tak amik span tu , tp memandangkan stok y aku ade da abes ,

dan aku plak malas nk g naik super market smata2 nk cari span tu , aku bli jer .

bkn nk berkira pasal duit . stakat 30 posen tu , apa la sgt kn .

tp keadaan skg da sgt tenat . senang² je dorang nk amik untung .


nikmat ini kadang² tidak disedari

tapi kehilangannya betul² disedari pabila ia tiada

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s