Kursus Induksi Umum & Khusus 2009

Duta Village Beach Resort, Kuantan

Mula² memang la rase takut sangat bila dapat surat gi induksi. tak prepare pape pun dah kena panggil, lebih² lagi untuk public speaking & exam. memang aku da agak pn, nama aku akan naik tahun ni gak. tp nak tak nak, terpaksa gak la pegi. lagi cepat setle, cepat sikit konfirm, cepat  sikit naik gaji, hehe!😀

Tak dapat dinafikan, banyak sangat pengalaman yang memang tak dapat dilupakan kat sana. Mungkin pada awalnya memang la bosan, tp bila da jumpa sorang dua yang aku kenal, lega la sikit. takde la aku jadi cam makhluk asing kat sane.🙂 Aku juga dapat jumpa dgn beberapa orang yang sebelum ni memang nak sangat aku kenal & jumpa, antaranya Sazili (ex-arkitek Terengganu), Lilly (ukur bahan terenganu/ junior aku mase kt alam bina), dan beberapa orang lagi. Aku pun tak sangka dapat jumpa dorg kat cni. Sungguh indah percaturan Allah Taala. Kadang-kadang apa yang berlaku memang di luar jangkaan kita. Tp disebalik apa yang berlaku, ade tersirat seribu satu rahsia.

Time ni gak la aku dapat praktikkan skit photoshoot aku. Nasib baik la aku tak tertinggal ‘jentera penembak‘ aku ni. Nak kata gambar cun, takda la. Tapi dapat banyak pendedahan dan ilmu² baru untuk membaiki skill aku yang tak seberapa ni.

Nwy, tak ada apa yang dapat aku katakan kat sini, melainkan BEST GILER!!. hehehe. Rase cam tak puas jer dapat jumpa korang. 2 minggu rase cam kjap jer. Mungkin bagi yang duk teringat kat anak bini kat umah, 2 mgu tuh macam 2 tahun. Mana tahan beb! Bil² air pun dah banyak tertunggak. Opssss!! hehe😀

One thought on “Kursus Induksi Umum & Khusus 2009

Leave a Reply

