w e l c o m e . . .

kb-kt3

Dah lama aku bertapak di kuala lumpur ni.
sudah smpi masenye utk aku cuba hidup di tempat lain lak.
Kuala Terengganu bukannya asing bagi aku.
Bukannya tak pernah smpi sane.
Tapi setakat singgah tu, ade la sekali dua.
hurm!
Perrubahan logistik mungkin memberi sedikit kesan.
Tapi harap²lah ianya tidak lama.
Aku hanya mengharapkan kehidupan aku di sana akan lebih indah dan selesa.
Dapat lari dari kesibukan kota yang cacamarba.
Tempat yang da lama aku idamkan…

Selamat tinggal kuala lumpur.

– Sekian –

Leave a Reply

